poniedziałek, 12 września 2016

Szczerbatek - smok na szydełku

A więc dziś czas na kolejnego szydełkowego pluszaka jak zapowiadałam wczoraj
Tym razem zrobiłam smoka a konkretniej Szczerbatka z bajki "Jak wytresować smoka"

Oto jak wygląda w bajce :







No takie małe słodkie....

Już od dłuższego czasu chciałam go zrobić ale jakoś brakowało czasu.
Więc zaczęłam go robić w lipcu i jak widać dopiero teraz skończyłam :/
Nie to że był jakoś strasznie trudny, tylko ten czas, zawsze jest go za mało ... :(
No cóż ale powstał wreszcie i Szczerbatek :)
Wzór znalazłam tutaj ale korzystałam też z tutorialu ze zdjęciami stąd (na podstawie tego samego wzoru robiony ale są dodatkowo zdjęcia - co dużo czasami upraszcza)

Szczerbatek na szydełku

Szczerbatek na szydełku

Szczerbatek na szydełku

Jeszcze nie wiem co mu wsadzić do skrzydełek aby kształt trzymały...

Szczerbatek na szydełku

Szczerbatek na szydełku

I czego niestety na tych wyżej zdjęciach nie widać mój Szczerbatek ma tak samo jak oryginał duże (to widać) i zielone oczęta o takie :

Szczerbatek na szydełku

Szczerbatek na szydełku

I po ciężkiej sesji czas na odpoczynek na słoneczku 

Szczerbatek na szydełku

Szczerbatek na szydełku

Dzisiaj jakoś taki mi długi post wyszedł 
Tak więc już się żegnam 

Szczerbatek na szydełku

Albo jeszcze nie bo jeszcze Szczerbatka jako że na szydełku zrobiony został zgłaszam do wyzwania w Szufladzie - Zaplatane/wyplatane.



Tak teraz się już żegnam do zobaczenia :)





8 komentarzy:

  1. Kocham tego smoka :D Uwielbiam i tak dalej :) Wyszedł bardzo fajnie!
    Do skrzydeł możesz włożyć takie druciki kreatywne. U mnie się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ słodziak, witam w Wyzwaniu Szuflady:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały smok, jak prawdziwy:-D Może zrobię dzieciakom na święta;-) Dzięki za namiary na zdjęciową instrukcję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jaki słodziak! Cudny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń