sobota, 17 września 2016

Kolorowy ptaszek

Za oknem brzydko i pada więc jest więcej czasu aby zrobić coś kreatywnego :)

A więc jak już miałam więcej czasu zaczęłam przeszukiwać internet pod kątem blogów z wyzwaniami, bo wydaje mi się że gdy ma się jeden określony pomysł co zrobić jakoś łatwiej jest się do tego zabrać niż gdy ma się mnóstwo pomysłów ale brakuje czasu na realizację ich wszystkich :/

Aby nie przeciągać znalazłam na blogu Pomorze Craftuje wyzwanie z paletą kolorów i postanowiłam spróbować coś zrobić. 

I tak powstał kolorowy ptaszek z koralików :)
Wzór pochodzi z tej strony.
A oto i on:
ptaszek z koralików

Praca miała zawierać co najmniej trzy kolory spośród żółtego,koralowego, czarnego, fioletowego, ciemno niebieskiego i jasno niebieskiego :)

I ptaszek od każdej strony:

ptaszek z koralików

ptaszek z koralików

ptaszek z koralików

ptaszek z koralików

ptaszek z koralików

ptaszek z koralików

Zmieniłam mu trochę skrzydełka nie są tak jak w oryginalnym wzorze bo wydawało mi się że za bardzo odstają...

I banerek do wyzwania:
banerek wyzwania




Do zobaczenia już wkrótce :)