środa, 21 września 2016

Cykliczne kolorki u Danutki - III edycja rozpoczęta



Zaczął się już trzeci rok cyklicznych kolorków u Danutki
tym razem hasłem przewodnim jest "Piękno Natury"
I żeby nie było prosto na sam początek dostaliśmy coś takiego:


No cóż a więc wrzesień będzie w cętki...

Długo, oj długo myślałam co zrobić, w domu niczego w cętki nie znalazłam aby móc to jakoś przerobić, a więc znów w ruch poszło szydełko i żeby było jeszcze trudniej to takie malutkie w rozmiarze 0,75mm i powstał kotek w cętki taki mniej więcej jak ten na banerku wyzwania 

A oto i on:
Ta da...

jaguar na szydełku

jaguar na szydełku

jaguar na szydełku

Taki malutki 
o taki:

jaguar na szydełku

jaguar na szydełku

I jak przystało na drapieżne zwierzątko wybrał się na polowanie i znalazł... tic-tac'a 

jaguar na szydełku

jaguar na szydełku

jaguar na szydełku

I w porównaniu do dwuzłotówki :

jaguar na szydełku

No i jeszcze wymiary 
Wysokość : 1,5 cm
Długość od czubka nosa do końca ogona : 2 cm 

jaguar na szydełku

Szerokość (!?) : 1 cm

jaguar na szydełku


Także zgłaszam go do wyzwania u Danutki banerek jest już u góry posta 

I do zobaczenia wkrótce :)




50 komentarzy:

  1. Niewiarygodne! Jak można zrobić takie maleństwo! Słodki kotek, szydełkowe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Ty to masz cierpliwość i dobre oczy. Podziwiam. Świetny kotek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękny maleńki ciekawy świata kociak.Świetny pomysł i wykonanie i to jeszcze na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem tej małej miniaturki,wyszło rewelacyjnie .Ogromnie się cieszę ,że mamy tego ślicznego kociaka w zabawie no i tak zdolną atrystkę jaką jesteś .
    Dziękuję za udział w zabawie,zapraszam na kolejny miesiąc i pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno spróbuję sił w kolejnych wyzwaniach :)

      Usuń
  5. Przeurocze maleństwo! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale maleństwo! Słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty chyba żartujesz?? To jest możliwe zrobić takie maleństwo? Świetny 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki, maleńki, uroczy koteczek! Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze?
    przy tik-taku padłam i do tej pory nie mogę sie podnieść!
    nie wiem jak zrobiłaś tak małego kotka ale jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko kochana! aż nogami tupię z niedowierzania! ale kocurka wymyśliłaś! mistrzostwo świata:D

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczę, jak Ty dałaś radę zrobić takie maleństwo? naprawdę jestem pod wrażeniem :) kot jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaczek
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Zrobić coś tak maleńkiego i do tego cętkowanego to po prostu mistrzostwo świata :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity maluszek ;) Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany! Jestem pod urokiem tego maleństwa.To taka mała, jedna cętka:))) Przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, jakie słodkie maleństwo! Cudeńko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. W pierwszej chwili myślałam,że to jest pudełeczko z jajka niespodzianki,a jak przeczytałam ,że to tik-tak to szczęka mi opadła,kotek jest genialny ,a Ty jesteś prawdziwą mistrzynią szydełka,a może cała kolekcja takich maleństw...to by był cudo,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no meeeega- tic-taca upolował
    Kochana ty z lupą to robisz?
    Ja normalnego szydełka nie ogarniam a o takim maleńkim juz nawet nie wspominam- Cuuuudo.
    Masz niesamowity talent

    OdpowiedzUsuń
  19. !!!!!!!!!!!!! cudeńko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam że takie maleństwa można zrobić na szydełu :) Cudny kociaczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń