wtorek, 27 września 2016

Nagietek

Dzisiaj chciałabym wam pokazać kwiatka z koralików, a konkretniej nagietka :)
Na początku miała to być stokrotka bo uznałam iż jest najprostszym kwiatkiem który mogłabym zrobić z koralików i znalazłam do niej też wzór o tutaj
No ale w między czasie pojawiło się w Kreatywnym Bazarku wyzwanie kwiatowe pod tytułem nagietek
Tak więc porzuciłam stokrotkę wzór trochę przerobiłam i wyszło coś na kształt nagietka - taką mam przynajmniej nadzieję :)
Jak zrobiłam jednego kwiatka to jakoś tak smutno wyglądał i dorobiłam drugiego i połączyłam je razem aby łatwiej można było je jakoś do dekoracji użyć :)

Oto i one:

nagietek z koralików

nagietek z koralików

nagietek z koralików

nagietek z koralików

nagietek z koralików

nagietek z koralików

nagietek z koralików

Są to moje pierwsze kwiatuszki z koralików ale wydaje mi się że nie ostatnie :)

I jeszcze banerek wyzwania kwiatowego 



I do zobaczenia :)