poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Coś - kotek z koralików :)

Jak obiecałam w piątek dzisiaj chcę wam pokazać owoc mojej 3 dniowej pracy... 
Po raz drugi na tym blogu kotek z koralików :

kot z koralików

kot z koralików

kot z koralików

Wcześniejszy (którego możecie zobaczyć tutaj) jest troszeczkę większy ponieważ tym razem użyłam koralików NihiBeads które są po prostu mniejsze :)

I jeszcze ostatnia rzecz WZÓR - ostatnio jakoś zamieszanie było i pojawił się on dopiero w komentarzu tak więc tym razem wrzucam do posta aby było go łatwo znaleźć :)
Strona jest co prawda po rosyjsku ale są obrazki więc znajomość języka nie jest potrzebna :)

kot z koralików

Miłego tworzenia :)


3 komentarze:

  1. Jest fantastyczny! Podziwiam takie maleństwo ! jak to można zrobić z koralków? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowity *.* ... cholernie chce takiego umieć zrobić ;_; ...na razie umiem tylko gekonka, których mam już dosyć sporo i weszłam trochę we wprawe robienia ich, jednak bardzo chiałabym się nauczyć smoka lub tego cudmegi kotka .-. ... nie ogarniam trochę wzoru jaki jest na tej stronie i byłabym niezmiernie zadowolona gdybyś krok po kroku wytlumaczyla jak zrobić takiego kotka lub smoka, śliczne prace, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego słodkiego kociaka mogłabym przygarnąć, ale widzę że już się nim zajął drewniany ludek...

    OdpowiedzUsuń