poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kotek ;)

Dzisiaj przedstawiam wam kotka z koralików może i na to nie wygląda ale dość długo się go robi... mi to zajęło prawie trzy dni :)
Jest to największa rzecz z koralików jaką do tej pory zrobiłam, ale myślę, że wkrótce się to może zmienić gdy znajdę coś większego :)


kot z koralików

kotek z koralików

Edit z uwagi na to iż wiele osób chce mieć wzór na tego kotka poszukałam (bo na tej stronie skąd ja go mam już go nie ma) i znalazłam rosyjską stronę ze wzorem :)

Miłej zabawy przy robieniu :)



9 komentarzy:

  1. Ale słodki kiciuś! Świetnie dobrałaś koraliki na nosek i poduszeczki na łapkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, śliczny jest ten kotek! Poluję na wzór od dłuższego czasu i niestety nie znalazłam... :( Czy istnieje możliwość żebyś wysłała schemat na mojego maila: rozazbibuly@gmail.com? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie! Czy można zakupić takiego kotka u Pani? I w jakiej cenie? Byłby to unikatowy prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że można :)
      Mogłaby Pani do mnie napisać na maila aga.zugaj@gmail.com ?

      Usuń
  4. Witam ten kotek tez wpadł mi w oko i też chciałabym się zapytać czy wysłałabyś mi wzór na niego bardzo bym prosiła i w zamian zaproponuje cie strone internetowa gdzie sa same wzory na różne zwierzeta ;) z góry dziekuje to jest moj mail :sikorkaaaaa@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, świetny kotek, chciałabym go zrobic i podarować kolezance na urodziny. Czy też mogę dostać wzór?
    mail: jm.pol1430@gmail.com
    Będę niezmiernie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy mogła by mi pani podać wzór do kotka? Bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :)
      nareszcie udało mi się znaleźć wzór - jest tutaj http://www.artbiser.ru/world/lipusa/works/5544

      Usuń