wtorek, 17 lutego 2015

Bransoletka dla Kleopatry ^^

Ostatnio w Kreatywnym Kufrze pojawiło się wyzwanie pt : Wyjątkowe kobiety - Kleopatra
Postanowiłam wziąć w nim udział gdyż już od dawna chciałam zrobić, taką wakacyjną, na ciepłe dni bransoletkę z wire wrappingu :)
To moje pierwsze próby w tej technice więc proszę o wyrozumiałość :)


A oto i bransoletka :
bransoletka wire wrapping

bransoletka wire wrapping

bransoletka wire wrapping

bransoletka wire wrapping


I w świetle słonecznym :)
bransoletka wire wrapping


I jeszcze zdjęcie na ręce :) 




I jeszcze banerek do wyzwania :


11 komentarzy:

  1. Bransoletka śliczna i wcale nie wygląda na pierwsze próby w nowej technice:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoleta, szkoda że nie ma zdjęcia na ręce. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszła, myślę że masz rękę do tej techniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowicie zdolne ręce i głowę pełną pomysłów :) Gratuluję. Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19 maja, 2015

    Hej. Super robisz rzeczy, ale jak się odczytać z tych wzorów jak z tej myszy na przykład? Bo ich nie rozumiem.. Proszę odpisz :/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, tego nie da się tak krótko wytłumaczyć :/ napisz do mnie w formularzu kontaktowym (tam na pasku bocznym pod liczbą wyświetleń) to Ci to dokładnie wytłumaczę w mailu :)

      Usuń
  6. Anonimowy19 maja, 2015

    Cześć! Jesteś genialna! :-D a mam prośbę, czy nie potrafiła byś zrobić monster high z koralików?? Na przykład Frankie Stein albo Lagoony? Proszę, odpisz!!!!!! Proszę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, są zbyt szczegółowe, chyba że w większym rozmiarze, ale według mnie lepiej by wyglądały zrobione na szydełku z włóczki nie z koralików, choć pewnie by się dało - ale byłby problem z włosami :(

      Usuń