sobota, 20 września 2014

Nowa bransoletka

Dawno nie dodawałam niczego nowego z koralików zrobionego gdyż czasu mało a szkoła nie pomaga w organizowaniu większej ilości wolnego czasu :/ a szkoda :)
Jednakowoż znalazłam chwilkę czasu i zrobiłam kolejną bransoletkę tym razem cieniowaną biało-czarną, wzór troszkę przeze mnie (przez nieuwagę) pozmieniany można znaleźć na tej stronie

A oto i ona :)
ma zapięcie typu toggle w kształcie serduszka

cieniowana bransoletka

Niedługo kolejne bransoletki się pojawią, gdyż szybciej je można zrobić niźli zwierzątka :)

5 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka. Też się przymierzam do zrobienia czegoś podobnego. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczym dalmatyńczyk wyszła :-D Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Jestem Karola i chciałam zrobić tą bransoletkę, lecz z skupionego zestawu zabrakło mi
    drucika. :O gdzie taki cienki można kupić?? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką bransoletkę musisz robić szydełkiem dlatego musi być ona na nitce (ja używam Ariadny - Talia 30 i ona jest według mnie najlepsza) tutaj masz tutorial z którego ja się uczyłam http://koralikowaweraph.blogspot.com/2011/09/kurs-sznurow-szydekowo-koralikowych.html

      A co do tego gdzie można kupić cieniutki drucik - ja swój kupiłam w Empiku (musi być to taki większy Empik bo w mniejszych nie ma)

      Mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
    2. Tak, dziękuję Ci. :)

      Usuń