poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Szydełkowy BB-8

Hej! hej!
Mój młodszy brat miał niedawno urodziny z tej okazji zrobiłam mu na szydełku kolejnego pluszaka tym razem BB-8 z nowej części Gwiezdnych Wojen
Jest to taki mały pocieszny droid astromechaniczny ^^
Tak wygląda :
Źródło : Google Grafika

A teraz mam zaszczyt wam przedstawić mojego BB-8 :)
bb8

bb8

bb8

bb8

bb8

bb8

Jak widać obraca mu się głowa :)

bb8

bb8

W związku z tym że mój braciszek lubi Gwiezdne Wojny tort również nawiązywał do Gwiezdnych Wojen 
Moja mama zrobiła wnętrze tortu ja natomiast zrobiłam zewnętrzną jego warstwę :)
Całe ciasto zostało przykryte czarną masą cukrową na którą ponaklejałyśmy gwiazdki i napis wycięty również z masy cukrowej 
I oczywiście nie mogło zabraknąć jakiegoś kolorowego dodatku więc ulepiłam też BB-8 z masy cukrowej 
Pierwszy raz lepiłam z takiej masy i muszę stwierdzić że jest to fajna zabawa jak się ma dużo czasu i cierpliwości, tylko trzeba uważać bo strasznie się klei :)

tort star wars

tort star wars

I prawie zapomniałam wzór na BB-8 tego na szydełku znajdziecie tutaj 
Strona jest co prawda po angielsku ale są zdjęcia ilustrujące te trudniejsze momenty
Do zobaczenia wkrótce :)