niedziela, 29 maja 2016

Powrót koralików - koralikowy żółw :)

No i nadszedł czas gdy wracają koralikowe zwierzątka :)

Dam, dam, dam oto i żółw z koralików w kolorach pomarańczowo, zielono, białym dzięki czemu nadaje się do kolorowego wyzwania u Danutki. 
Dawno mnie tam nie było ale teraz będę miała więcej czasu tak więc może się uda jakoś cyklicznie tworzyć coś na Danutkowe Wyzwania :)
Jak widać ledwo ledwo zdążyłam bo zostały jeszcze tylko dwa dni... no ale dość pisania teraz czas oglądania :)

A oto i mój żółwik
żółw z koralików

Wzór troszeczkę przeze mnie zmieniony pochodzi ze strony perlentiere.com ja nie zrobiłam mu pyszczka. Na samym początku nie miał on maski ale ponieważ wiele osób nie rozpoznawało w nim żółwia tak więc dostał jeszcze maskę i nunczako i w ten oto sposób stał się jednym z wojowniczych żółwi ninja a konkretnie Michaelem Angelo czyli Mikeym :)

\żółw z koralików

żółw z koralików

żółw z koralików

żółw z koralików


Na tym bym zakończyła ...
No i oczywiście banerek do cyklicznych kolorków u Danutki


Mam nadzieję że czarne oczka nie przekreślają jego udziału w wyzwaniu :)

Tak więc miłego dnia :)

30 komentarzy:

  1. Ale słodziutki . Żółwik jest fantastyczny
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sympatyczny słodziak i jaki waleczny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny koralikowy żółwik:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czaderski ninja :-). Świetna postać, chyba w Cyklicznych Kolorkach jeszcze niczego podobnego nie było. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój Boże! Jaki cudny! I jakie wspaniałe nunczako ;)
    Booooski ninja :D Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo! Ale z niego słodziak:) Mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały żółwik :) Mojemu synowi zaświeciły się oczka,kiedy go zobaczył,a nie ukrywam,że i ja długo go oglądałam-rewelacyjny :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskoczyłaś oglądających, superowy żółwik! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :) Przesympatyczny żółwik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! Cudowny!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Padlam!!
    Żółwik pomysł i wykonanie jest genialny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko,z takich ciupeńkich koralików taki taki cudny żółwik powstał,jest przecudnej urody,a Ty jesteś prawdziwą Mistrzynią

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak! Genialnie wykonany. Toż to chyba jest maleństwo a jaka dbałość o szczegóły. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodki ,prawdziwe maleństwo ,normalnie już się w nim zakochałam.Wspaniała interpretacja koloru marchewkowego.
    Oczywiście zapraszam na nowy kolorek,mam nadzieję ,że Ciebie też nie zabraknie
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :)
    Bardzo śliczny żółwik, jestem pełna podziwu pani talentu-nie każdy ma do takich rzeczy cierpliwość. Od jakiegoś czasu wchodzę na pani bloga- bardzo piękne rzeczy powstają spod pani rąk. Ja dopiero początkuje w koralikach , zrobiłam 3 myszki, żółwika(takiego maleńkiego, zwykłego), smoka-jaszczura, koale, rozgwiazde i 2 serduszka, ale bardzo podobają mi się też inne rzeczy ale niestety nie rozumiem wzoru-np żółw ninja i feniks. Czy dałaby mi pani radę jak pojąć takie wzory?
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki śliczny i słodki żółw pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń