poniedziałek, 27 lipca 2015

Mini szydełkowy Kubuś Puchatek

Znów dłuższa przerwa - powodem był brak weny twórczej :( ale jestem z powrotem :)

Tak jak objaśnione w tytule Kubuś Puchatek zrobiony na szydełku ale w wersji takiej dość malutkiej :)

Oto i zdjęcia : 



Jak widać ma niecałe 2 cm 



Jak już zrobiłam to pomyślałam o Kolorowym Wyzwaniu
Dawno mnie tam nie było :( 
Tak więc zgłaszam na nie mojego Puchatka

I podlinkowany bannerek :)


I oczywiście wykorzystałam kolorki żółty i czerwony
Pozdrowionka :)
Miłych wakacji :)



Ajć, zapomniałam - zgłaszam też Kubusia do Linkowego Party u Diany :)



29 komentarzy:

  1. Takie małe, a śliczne:) Jakie piękne oczęta! Uroczy malutki Puchatek, sztuką jest zrobić taką miniaturkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten misio ,fajnie wyglądają takie miniaturki i to wcale nie jest taka prosta sprawa.
    Dziękuję ,że jesteś nadal z nami w zabawie .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dawno mnie nie było ale wracam :)

      Usuń
  3. O rety, jakie maleństwo! Fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki malec, a na tym skuterze, zdjęcie obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki ten misiaczek! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, uroczy misiulek! Małe jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie maleństwo - podzieiwm za cierpliwość, a wyszedł cudnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały miś śliczniutki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdziłaś w pełni powiedzenie: "małe jest piękne". Cudny miś. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maleństwo:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jaki słodziak, uroczy:) Ja to bym lupę potrzebowała żeby to wydziergać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje maleństwo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy ten miś, nie sposób się nie uśmiechnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy misiaczek, praca nad takim maleństwem to prawdziwe wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń