piątek, 16 stycznia 2015

Szara bransoletka

Dawno już nie dodawałam żadnych nowych zwierzątek (oprócz żaby :P) i wzorów :/ a to dlatego że nie miałam zbyt dużo wolnego czasu (bransoletki się robi o wiele szybciej ;P) , ale obiecuję że to naprawię :) już niedługo, najpóźniej w ferie zimowe (u mnie od 16 lutego do 1 marca). Także na razie kolejna szydełkowa bransoletka, a co dalej, to się zobaczy :)


Tak więc nowa szaro-srebrna bransoletka :)

Wzór standardowo na 6 koralików w rzędzie
Koraliki     TOHO Hex 11/0 Lustered Black Diamond


bransoletka z koralików

bransoletka z koralików

 ...Strasznie trudno jest uchwycić kolor tych koralików... co ja mówię  nie tylko tych, wszystkich! ...


2 komentarze:

  1. Witaj Aga:)
    wpadłam z rewizytą i bardzo podobają mi się Twoje prace, mam tylko małą podpowiedź.
    A mianowicie bardzo lubię wpadać do obserwujących moje blogi dziewczyn ale u Ciebie nie ma opcji obserwacji- możesz ją włączyć?
    co prawda ja dam sobie radę i bez tego, ale ciężko Cię znaleźć, a takie cudeńka jak koralikowa żaba ( która mnie powaliła na kolana!!) zasługują na pokazanie szerszemu gronu.

    Jakbyś zajrzała jeszcze na mój robótkowy blog, to tam są informacje o zabawie u Danusi na którym możesz pokazać co robisz i było nie było rozproować swój blog :)
    ja mogę tylko podpowiedziec i zaproponować pomoc, ale szkoda by było gdybyś do nas nie dołączyła:)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za rady :) Jestem trochę zielona w prowadzeniu bloga i każda rada jest dla mnie cenna :)
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń