środa, 31 grudnia 2014

Zima, zima, zima... i prezenty :)

Hej !
Dawno mnie tu nie było a to za sprawą dużego świątecznego projektu.
Zostałam poproszona o zrobienie żaby z koralików... tylko nie takiej małej a troszeczkę większej.
Stwierdziłam że dobrze że postaram się ją zrobić i zaczęłam przeszukiwać internet w poszukiwaniu wzorów lub czegokolwiek mogącego mi pomóc w zrobieniu zwierzątka.
I jak zawsze jak się czegoś szuka to znaleźć się tego nie da, przynajmniej w takiej formie jaka by była pożądana :/
No ale w końcu trafiłam na rosyjską stronę gdzie znalazłam co prawda nie instrukcję, ale wskazówki jak zrobić żabę :)
I się zaczęło...
Najpierw powstał szkielet żaby owinięty bandażem - mumia :)

żaba z koralików

żaba z koralików
Później zaczęło się oplatanie żaby koralikami... aż w końcu po kilku dniach.... Koniec!

żaba z koralików


 I zdjęcia żaby z każdej strony :)

żaba z koralików

żaba z koralików

żaba z koralików

żaba z koralików

żaba z koralików

Żaba została zapakowana do takiego oto pudełka

żaba z koralików

żaba z koralików

Żaba jest dość duża pasuje idealnie do pudełka (robionego na wymiar) o podstawie 10 cm x 10 cm i wysokości 6 cm niestety nie zrobiłam zdjęcia z czymś do porównania. 
Ale mogę zapewnić że duża jest :)

No na dzisiaj tyle za niedługo dodam kolejne zdjęcia bransoletek z koralików
i może jakieś kolejne strony z wzorami :P

11 komentarzy:

  1. Żabka to prawdziwe cudo. Gdybym umiała chociaż ułamek z tego... Gratuluję, naprawdę prześliczna.
    PS. Mam małe pytanko, ile koralików zchodzi na taką bransoletkę jak kilka postów wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A na zwykłą jednokolorową bransoletkę mi wystarcza jedno opakowanie koralików ( ja robię z koralików TOHO 11/0 wtedy opakowanie ma ok 10 gramów).

      Usuń
  2. Żaba jest fenomenalna. Gdyby miała koronę to byłaby całuśna. Suuuper!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo świata! Ta żaba jest po prostu zjawiskowa. Chciałabym mieć taką wśród swoich lal:)
    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczniusia, podziwiam. Pozdrowienia z lubuskiego. Margo7777

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przecudnaa <3 :D Podrzuciłabyś może adres strony do tego tutka? :3 Błaaaagggaaaaammmm!!!^^ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety ten tutek był tutaj venecia.su/about/ideas/5094/ jednak jak się wejdzie w link to wyskakuje error - strona została przeniesiona lub nie istnieje :(

      Usuń