piątek, 25 lipca 2014

Zwierzaczki + wzory na nie :)

Tym razem mała kolekcja większej ilości pierwszych zrobionych przeze mnie zwierzątek :)


Papużka - wzór

papuga z koralików


papuga z koralików



Jeżyk - wzór

jeż z koralików


jeż z koralików


 Smoczki - wzór

smoki z koralików


smoki z koralików



Pingwinek (wzór), paw (wzór) i delfinek (wzór )

zwierzątka z koralików


I tak dla porównania wielkość pingwinka :)

pingwinek z koralików


Panda - wzór

panda z koralików


Konik bądź też osiołek :)  - wzór


konik z koralików


konik z koralików

Misio - wzór

miś z koralików


Na dzisiaj sądzę że tyle wystarczy jutro ciąg dalszy :)

W zakładce instrukcje u góry są nowe wzory :)


10 komentarzy:

  1. Czy jest możliwość abyś zrobiła swoją , jasną instrukcję obrazkową + opisy krok po kroku konia ? Byłabym baaardzooo wdzięczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko potrzebuję chwilki wolnego czasu ale postaram się jak najszybciej :)

      Usuń
    2. Witam, czy mozliwe jest zrobienie przez Pania instrukcji krok po kroku ze zdjęciami jak wykonać te zwierzątka?

      Usuń
  2. Witam. mam bardzo wielka prośbę czy może mi Pani wytłumaczyć czytanie schematów dla mnie to sudoku :)
    umiem zrobić sławnego krokodylka, ale moja córcia chce coś więcej staram się ale nie umiem tego rozgryźć. Znalazłam fajne stronki ale nie po polsku :( http://mk.perles.pagesperso-orange.fr/morse3d.htm
    Bardzo proszę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro umie Pani zrobić krokodylka to umie Pani zrobić już wszystkie takie zwierzątka :)
      Podejrzewam że problemem są nóżki tudzież płetwy, lub rogi. Tutaj zasada jest taka sama jak przy krokodylku jedyną różnicą jest jedynie to iż najpierw robimy korpus a później na osobnym druciku robimy nóżkę i przyczepiamy ją w zaznaczonym na schemacie miejscu tutaj jest w miarę dobrze to wytłumaczone http://zapytaj.onet.pl/Category/028,002/2,27524906,Jak_przylaczyc_nozki_do_zwierzatka_z_koralikow.html mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
  3. a gdzie kupic koraliki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję koraliki na korallo.pl :)

      Usuń
  4. Nie ma to jak instrukcja na chińskiej stronie ;D Zwierzaczki piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, czy mogłaby pani przesłać jeszcze raz link do wzoru na delfinka? Gdy próbuję otworzyć podany link ten nie działa :)

    OdpowiedzUsuń